29 december 2008

Nytt sovrum!

För ett tag sedan började vi att renovera ett rum på andra våning som vi skall ha till sovrum. Nu är det äntligen färdigt och vi har flyttat upp våran säng! Tänkte visa lite bilder före och efter.

Vi valde en fondtapet från Cole&Son (Vintage Glamour Collection) och en enfärgad tapet från Eco (Metallic) som ser ut så här.



Golvet blev i mörk ek och ser ut så här.






Nu återstår det roliga med att "piffa och dona" Det skall ju upp gardiner, kanske någon hylla och tavla....kommer visa fler bilder på det senare. Jag är jättenöjd och tackar min händige make för det nya fina sovrummet!

8 kommentarer:

bollebygdsbo sa...

Snyggt!
Ser verkligen härligt ut.

Anonym sa...

Vilket härligt sovrum. Jätte fint blev det/Kram

Anonym sa...

jätte snyggt!
Godfortsättning på dig.

Carina sa...

Hej,Susanne!

Oj,vad snyggt det blev.Tapeten är helt underbar.
Där kommer du att sova gott!

Ps:Slit inte ut Lars....han skall räcka hela livet,,Skratt!

Gott Nytt År!

Pernol sa...

Jättesnyggt!!!

Ett Gott Nytt kreativt 2009!

önskar jag dig
Pernilla

Millan sa...

snyggt!
Gillar de mjuka och mörka.

Gott nytt år på dej!

Camilla sa...

Åhh, detta var ju hur fint som helst.
Tapeten så läcker.
Tack Susanne! det värmer gott.
Jag längtar efter er alla och det ska bli såå roligt.
jag hoppas och tror att vi får det mysigt en tid framöver.
Jag tycker att det ska bli kul att träffas mera nu.
Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR.
Och tackar för allt fint och insperation som du visat för oss.
Kramar Camilla

Camilla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Tagetes