27 augusti 2009

Lillstuga & Renovering

Hej igen!!

Ja nu undrar ni väl igen!! vart jag tagit vägen. Har bara inte haft tid och ork att sitta vid datorn. Drog på mig en ordentlig förkylning (dock inte svininfluensan) för någon vecka sedan. Känner mig inte helt återställd. Har ont i huvudet och det värker i bihålorna. Men nog om det!

I sommar har jag hållit på med en del målningsprojekt som jag tänkte visa lite bilder ifrån.

Vår lillstuga är i dåligt skick och började att "säcka ihop" och var i stort behov av renovering. Så den har maken hållit på med hela sin semester. Jag fick i uppgift att måla de nya fönstren som var helt trävita. Det tog sin lilla tid med att maskera och måla, men fint blev det när det blev färdigt. Här kommer lite bilder.

Det blev otroligt bra och nu återstår "bara" dom andra sidorna. Som tur är så är dom inte i så dåligt skick som södergaveln.

Inga kommentarer:

Tagetes