3 januari 2010

Dagens vintriga bilderilder & Award

Hejsan!

Vill önska alla som tittar in en god fortsättning på det nya året!! Vill också passa på att tacka "Skogstrollet" För den fina Awarden jag fått av henne. Tusen tack!!...alltid lika roligt att få lite uppskattning. Titta gärna in på hennes fina blogg På grönspaning med skogstrollet!



Vilken fint vinterväder vi har! Själv är jag inte så mycket för snö, men tycker ändå att det är fint och mysigt när snön ligger kvar och det är några minusgrader. Det blir ju lite ljusare i en annars så mörk vintermånad.

Var ute med min kamera idag och tog lite bilder på både djur och natur....så håll tillgodo med lite vinterbilder!




Det var allt för idag! Ha det gott!

10 kommentarer:

... sa...

...Gott Nytt År!

Vilka underbara bilder!
Så vill man ju att vintern skall se ut.
I Gbg håller vi tillgodo med 1/2 cm
puder. Men, men... vi är väl glada för det lilla...
för... nyårslöftet är att - Le mer, och göra en hel del positivt onyttigt:))

Soliga hälsningar från Elis.

Camilla sa...

Sagolika kort.
Otroligt vackra, gillar fåglarna och hästmulen bäst.
Hoppas att allt är bra och att du njuter även om det är kallt.
Det är härligt nu tycker jag.
Isen är säker 20-25 cm tjock.
I morse var jag ute fast då var det runt -20grader och det var lite i det kallaste laget.
Må så gott.
kramar Camilla

Pernol sa...

vilka härligt vintriga kort!!!
God fortsättning på det nya året!
kram Pernilla

Beate sa...

For en fantastisk samling av bilder!!

Carina sa...

Hej!
Vilka fantastiskt vackra bilder.Du måste skola om dig till fotograf.Ring Expressen....???


Kram!

Kajsa sa...

Du tar verkligen fina bilder! Jag är inte heller något stor snö- och vintervän men när det kommer så här mycket snö och det ligger kvar så gillar jag det.

Kamomilla sa...

Åh! jag har aldrig sett ett fruset spindelnät förut!! vad häftigt!!

Margrethe sa...

Hei go godt nytt år! Så utrolig pene og stemningsfulle vinterbilder! Jeg holdt nesten på å begynne å like vinteren ;)

Bettan sa...

Vilka fina bilder och vilken härlig blogg.
Hälsningar Bettan

Millan sa...

Underbara vinterbilder det är sådana som får längtan till våren att stilla sig lite och även njuta av vintern.
Ha det gott!

Tagetes