22 juni 2008

Regnet det bara öser ner.....

Hejsan!


Hoppas ni haft en trevlig Midsommar. Själv jobbade jag midsommarafton, men är ledig resten utav helgen. Vädret är såå tråkigt, man får inte lust att gå ut och göra något. Hoppas snart det fina vädret med mycket sol kommer tillbaka.
Jag har bresått lite solrosfrön i mitt land och hoppas de ska blomma fint så småningom.



Kanske så här vackert. Detta kort tog jag förra sommaren på den här solrosen som självsått sig vid lycktstolpen.






För ett tag sedan gjorde jag det här hjärtat till Mikaels sambo. Det är gjort utav hassel, grön kornell, vridpil och trätråd i rött och svart. Jag dekorerade det med några gröna galaxblad, genomskinliga skelettblad samt solboll. Man får "surra" ganska mycket och till det använde jag dekorations tråd. Sedan skall det sättas i en liten ljusslinga och då lyser det vackert på kvällen.






Inga kommentarer:

Tagetes