6 november 2008

Hej Allihop!
Hur har ni det så här i november månad...Julen närmar sig med stormsteg! I affärerna här i Borås har redan julpyntet kommit fram...(något tidigt kan jag tycka!) Har inte varit inne på min blogg på några dagar...har inte riktigt haft tid. Upptäcker nu att jag fått en AWARD!!! från Carina W med den fina bloggen Carinas Pysselsida. Tusen Tack!! Carina för den fina awarden...säger som du att det värmde i höstmörkret. Nu skall jag fundera på vem jag skall ge den vidare till. Återkommer med det. Carina har en Blogg Candy på hennes blogg, gå gärna in där om ni vill vara med och få chansen att vinna en jättesöööt nalle som hon själv har tillverkad.

4 kommentarer:

Carina sa...

Hej!

Jasså....nu har du vaknat!!!
Men du har väl fullt upp att sköta om gubbe,hundar,hästar mm.

Vi ses och hörs!

Kram!

Angel.Pearls sa...

Hej..kikar in här för att se om du är med i veckans fototriss..Ska kolla på tävlingen hos BloggCandy! Tävling finns även hos mej nu! Kram// Eva

Millan sa...

Grattis till awarden!

Ha det så bra ihelgen

Angel.Pearls sa...

Hej, vad roligt att du är med i min tävling!! Kanske hänger du med i veckans triss..undra vad det blir för tema?? Vi hörs// Kram Eva

Tagetes