20 januari 2009

Handgjort Hjärta

Hejsan allihop!
Nu var det ett tag sedan jag skrivit något inlägg. Dels har det varit mycket med mitt jobb som gjort att jag varken hunnit eller haft någon ork att ägna mig åt bloggen. Datorn har också krånglat, har inte kommit ut på internet. Det visade sig vara fel på webbläsaren! Den yngsta grabben fixade det med att ladda hem ett nytt program (Firefox) och installerade det så nu fungerar det igen.

Upptäcker att jag har blivit utmanad av min härliga kamrat Helga, som jag lärde känna när vi gick vår utbildning till Florist. Det får jag ta tag i lite senare. Titta gärna in på hennes fina blogg.

För ett tag sedan vann jag en vinst hos Pysselstina som har butiken Småslöjden i Gånghester. Har varit och hämtat ut den. Där fanns mycket fint att välja på, köpte lite trähjärtan, vackra papper och lite annat. Kan rekommendera er ett besök där. Idag fick jag lust att pyssla och så här blev resultatet.

Först fram med sandpapper och målarfärg.
Jag började med att göra ett svart hjärta med en fin text på som jag skrev ut på datorn.

Hjärtat fick hedersplatsen i sovrummet ovanför nattduksbordet. Fler bilder kommer senare på dom andra hjärtanen.

4 kommentarer:

Anna sa...

Ååå så vackert! Fint hjärtat blev, och lampan är också riktigt snygg!

Anonym sa...

Åh, vad fint hjärta du gjort. Så fint det blev med det andra vid nattduksbordet.
Vi ses på jobbet i veckan.
Kram Anna

Camilla sa...

Wow såååå snyggt.
Fina hjärtan du har gjort, och du har dekorerat dom så fint.
Vill se mera nu!!
Vad du är duktig, har saknat dig på jobbet.
Fina skyltar du gjort och det blev jätte bra.
Nu är det lätt att hitta och det kan ju vara bra när även personalen är förvirrad:))
Men visst har vi det mysigt.
Kram Camilla

Carina sa...

Hej!

Vilka jättefina hjärtan du gjort.Hoppas det blir mersmak av den varan.
Har nu kommit in i mitt "nya" gäng och trivs över förväntan.Vet att ni gör likaledes.Hoppas att vi ses snart.

Kram!

Tagetes