14 juli 2008

Hejsan!
Idag har jag pysslat med lite utav varje. Har både städat och sytt lite. Köpte för ett tag sedan lite billiga tyger och någon enstaka udda gardinvepa. Den ena vepan blev det en gardinkappa utav till toalettfönstret på nedre våning. Fastnade för det vackra tyget med en liten dekorativ hålsöm. Satte också upp en vit "Cult" ampel med en liten murgröna i. Så här ser det ut.
I förrgår skulle jag rensa bort mina gamla rabarber som länge stått i blomm. Jag började skära av rabarberbladen när det plöttsligt var något som rörde sig. Då tittade den här krabaten fram... En Padda!! Jag kan erkänna att jag först blev väldigt rädd...men jag lät ett par blad vara kvar som den kunde gömma sig inunder. Nästa dag var den borta.

1 kommentar:

Millan sa...

Nu gav du mej en ny ide´, vi har med ett litet tråkigt toafönster. Perfekt med en söt gardin och ampel där.
Ha en skön semester!

Tagetes