15 juli 2008

Syrum & Hylla

För ett tag sedan gjorde vi om ett litet rum på andra våning till Syrum. Har länge varit på jakt efter en hylla, till att lägga mina tyger på och ställa dom fina vita korgarna jag köpt. Nu äntligen var vi iväg idag på Coop Bygg och köpte hyllor och konsoller. Så här blev resultatet.
Bra med ett sådant här hyllsystem för man kan alltid komplettera med fler hyllor mm. Nu skall jag bara ha tag på en bra kontorsstol oxså. I morgon skall jag, maken och en utav grabbarna åka till Ullared. Det skall bli kul, hoppas bara inte det är "knökfullt" med folk...men det ger sig.

1 kommentar:

Carina sa...

Hej!
Så mycket fint du gör.Du är en riktig pysselmadam.
Hela min blogg är raserad så jag får starta om med alltihop.
Mina nya adress http://carinaspysselsida.blogspot.com

Gå gärna in så jag ser att det funkar phuuu...tur man har semester.
Ps.Fick tjänsten i sol/humle skall börja 1 september.

Kram!

Tagetes