26 april 2008

Clarius & Växthus

Hejsan alla goda glada människor! Jag har inte skrivit på några dagar, för jag har varit sjuk. Influensa...hosta, ont i halsen och huvudvärk, är fortfarande inte bra, känner mig mycket trött. Såg en annons i BT att Clarius börjat sälja utekrukor, vanliga krukor och vasar mm. igen (det gör dom varje vår) Så jag var bara tvungen att åka dit, för att kolla in vad dom hadde. Kan rekomendera er att åka dit för dom är jättebilliga. Var ute efter en stor golvvas men kom hem med en" jättesöt" Vattenkanna ( om nu en vattenkanna kan vara söt;-) samt krukor i emaljerad plåt. Har också börjat få lite ordning i mitt växthus och snart skall jag inhandla tomat & gurkplantor. Skall också ha chillipeppar och physalis och någon planta med paprika. Här kommer lite bilder.

8 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan susanne!
Hoppas du mår bättre:-)

Vilka fina saker du har köpt. Men jag undrar var clarius ligger, har aldrig hört talas om det?

Syns på onsdag.
Kram Frida

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Jorå, visst kan en vattenkanna vara söt! :)

Den du inhandlat var jättesöt och krukorna likaså...

Kram Annica

Nettan sa...

En ny vattenkanna skulle man behöva & varför inte en sådan snygg en fr. Clarius. !
Krukorna skulle inte sitta helt fel heller ;0)
// Nettan

Södralycke sa...

Hej, hittade hit idag, vilken trevlig blogg du har! Så fina blomarrangemang, men blir verkligen sugen på att arrangera lite själv :)

Dina djur är jättesöta, ha en vecka! Kram Johanna

S o F sa...

Det var supergulligt, tycker jag.

Vill ha, vill ha.

Varma hälsningar.

Anonym sa...

Jätte mysigt växthus å va mycket plantor...super fina dekorationer och planteringar du gjort i ditt nyinköp...kuligt!

A home far away sa...

Vilka härliga vårbilder!
Vill ha vill ha dessa "krukor"

Kram från Singapore

Anonym sa...

Oj,vad det händer saker här.Visst måste likasinnade trivas att se i din blogg!Lycka till!

Tagetes