4 april 2008

Syrum igen!

Nu har jag målat färdigt bordet som jag skall ha i mitt syrum. Hadde även en liten sytrådshylla som jag målat vit. Så här ser det ut än så länge i mitt rum. Det är mycket kvar med inredningen att göra. Nu skall jag på "jakt" efter nån hylla av något slag,att sätta på väggen till att förvara små allehanda ting i. Funderar över att gå på auktion och skaffa ett objekt som man kan piffa upp med lite färg. Det är kul att måla och se förvandlingen , men också mycket jobb med att slipa, grunda och måla, men kul när det är färdigt. Jag blev mycket nöjd med resultatet. Bordet "före & efter".





2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.
Detta är verkligen en kreativ sida. Vilken energi du har. Det är fint i syrummet nu.
/Ulle

Anonym sa...

Ojj,vad gott om plats du har!
Tack för ditt mail.Förresten, har du en vinst att hämta på jobbet.Hur får du in besöksräknaren på din blogg?Frågorna är många ring mig någon dag!

Tagetes