29 april 2008

Tack!

Tack för alla fina komentarer! Roligt att fler hittat till min blogg och kanske få lite tipps och idéer ifrån mig. Jag gillar ju som sagt att skapa och göra egna saker, har väldigt mycket idéer,( ibland till makens förtret). Just nu är det mycket med blommor och jag har en förkärlek till att hitta saker ute i naturen som man kan använda tex. grenar och olika pinnar, fina stenar mm. Med lite fantasi kan man skapa mycket fint att tex. hänga på väggen eller bara sätta i en vas eller dekorera utekrukor med. Skall visa lite bilder på det senare. Var en liten stund i skolan idag och gjorde en konstruerad bukett, vilket betyder att man gör en ställning av tex. pinnar att sätta blommorna i . Glömde tyvärr att ta kort på den, skall göra det en annan dag för att sedan visa er.
Ha en bra dag.
Hoppas inte ni blåser bort, för här hos mig blåser det "orkan byar" emellanåt.

Inga kommentarer:

Tagetes