25 februari 2009

Bakning

Usch och fyyyy vilket trist väder vi har här i dag!! Grått, dimmigt och regn....man får inte lust till att göra så mycket precis. Har varit ordentligt förkyld och känner mig inte iform. Har idag försökt "rycka" upp mig och bakat lite Hastbullar, Kladdbullar....ja dom här bullarna har många namn. Fördelen med dom är att dom går fort att baka. Har använt mig utav mina färgglada silikonformar. Formarna är superbra....kan rekommendera er att baka i sådana....finns på Rusta. Den som vill ha receptet kan gå in på Min Hemsida och klicka på fliken Recept. Här kommer lite bilder.

6 kommentarer:

Pernol sa...

Mmmm de ser jättegoda ut!!! Jag tror jag måste prova det receptet.

kram
Pernilla

Camilla sa...

Hoppas att du snart känner dig bättre.
Men ta det lugnt och samla krafter.
bullarna ser mycket goda ut.
Har varit på väg att baka i veckor nu, formarna var ju såå läckra.
Mummms vad gott.
Kram Camilla

Snuttan sa...

Vilka underbara bakverk och formarna jättefint med starka färger på de

Kram
Åsa

Carina sa...

Hej,Susanne!
Ja,nu så har jag kommit igång igen med både jobb och pyssel.
Vill smaka lite på en bulle...är de slut????
Ser jättesmarriga ut.
Hoppas ni har det bra i Fristad?
Själv funkar allt perfekt och jag trivs riktigt bra.

Ha,det gott!

Dorthe sa...

Mmmm de ser lækkere ud:-)
Måske jeg skal prøve din
Recept.....
Ønsker dig en god Weekend
Kram Dorthe

Pernol sa...

Hej igen! Du har något att hämta i min blogg:)

Tagetes