4 februari 2010

Återbruk!!

Hejsan!

Nu är det ett tag sedan jag skrev något inlägg. Kanske skulle man kunna tro att jag gått i "ide"?! Det vore inte så konstigt efter sista tidens snöoväder. Tur att vi har både traktor och lastmaskin att skotta med och fyrhjulsdrift på våran bil.

Eftersom jag går hemma för tillfället på dagarna så har jag ägnat mig åt att skotta snö med vår traktor... en ganska kul sysselsättning där övning ger färdighet....myyycket att hålla reda på och än så länge har jag inte kört på något *fniss*

Det är många som håller på med" återbruk" av olika material så jag tänkte i detta inlägg visa en fin väska/kasse som jag fick för några år sedan. Den är gjord av tomma kaffepaket och ser ut så här.




Kul idé tycker jag och ett litet tips till alla er där ute i bloggvärden som är fulla utav skaparglädje. Har själv börjat samla på tomma kaffepaket som jag skall testa att skapa något utav.

6 kommentarer:

Millan sa...

Man kan återvinna på många vis och alla är bra.
Hoppas du får en skön helg

agge sa...

Jätteläcker. Jag har en annan variant som är flätad. Provade på att göra en liten men det var inte alls så lätt. Finns på min blogg. Agneta

Annika Christensen sa...

Kul grej faktiskt.
jag har också haft återbruk hos mig.
Ha en skön kväll
Annika

Anonym sa...

Vilken häftig väska. Bra när man kan återvinna speciellt om det blir bra.
Susanne

Spire sa...

Har tittet litt her inne på bloggen din, og finner masse inspirasjon. Håper det er ok om jeg følger... :)

Hilsen
LenaE

Dorthe sa...

1000 tak for din søde kommentar på min Blog:-)
Kan forstå at i også har meget sne...
Jeg elsker sne!!! meeen nu længtes jeg efter forår:-)
En rigtig smart taske... en god ide. Så også en, lavet af poser fra juice, rigtigt smart...
Ooooog hvor er de hvalpe fra tidligere indlæg dog bare kære:-)

Rigtig god uge til dig:-)

Knuzz Dorthe.

Jeg er begyndt at scrappe lidt igen, og du er meget velkommen til at kigge forbi min scrapblog:
http://dortheshobbyblog.blogspot.com/

Tagetes